Hopptävling!

Tänkte berätta om mina planer för de följade veckorna :)

På onsdag ska jag och ammi åka till ridhuset, ställa upp lite "titt hinder" och göra lite banliknande, med lite svängar och så, inte många hinder direkt men. Bara lite lågt och lite titthinder.

På lördagen därpå är det nämligen dags för mig och Billy att ställa upp i våran allra första tävling!!

Usch, blir redan nervös hehe. Men jag förväntar mig ärligtalat ingenting, ser det mest som en erfarenhet att få hoppa bana och framförallt ha kul!

Tänker ta två låga klasser, 50 och 60. Det är ju ändå första gången ;)




Gamla, hemska bilder på mig och billy från i sommras xD fotade av amanda<3

Kommentarer
Postat av: rebecka :)

Vad kul! :D Vart är tävlingen?

2012-03-01 @ 07:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0