Såhär kommer min helg/slutet av veckan att se ut!

Fredag morgon: Beger mig till sofia tidigt på morgonen  (med buss antagligen, skulle igentligen dit torsdag kväll men hon skulle bort då så åker dit på morgonen istället)
Vid 7 åker jag, sofia och hennes mamma till göteborg med bil.
Kommer fram och går på mässan och träffar lite folk jag känner, när lisa har slutat skolan och varit hos vårvind så kommer dom och hämtar mig i göteborg. Åker till lisa på kvällen och chillar där, kanske parya kommer och sover där också!

lördag: Åker vi in till göteborg och jag går på mässan på förmiddagen och dom går på showen och sen går dom till mässan resten av dagen med :D På kvällen åker vi hem till lisa och sover där igen.

Söndag: Åker hem från lisa!!! :(



Haha, en bild som mina kompisar uppskattade väldigt mycket och skrattade åt :D den blev tom känd på facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0