Today



Billy var halvt galen idag ;)
Sprang och höll på, han var inte trött efter igår iallafall! :D han var duktig ändå min lilla hest<3
sofia tog jättefina bilder och hon red även lite på billy, provade att göra ett galoppombyte och det gick bra!

Har tänkt lite på detdär med bloggande.. och har nog bestämt mig för att fortsätta.
men vill säga er en sak först.
att om jag får en komentar, som jag inte gillar eller som jag tycker kränker mig så kommer jag ta bort den. protesterar ni så blockerar jag er från blocken, genom att blocka erat ip-nummer så skyll er själva ;)
hellre 30 bra läsare än 40 dåliga läsare :D

ikväll kommer iallfall ellen och vi ska kolla på melodifestivalen och käka pizza. har nyss pratat med lisa i telefon och smitt lite planer för nästa helg, kommer bli grymt kuuuuul...!





Kommentarer
Postat av: evve

vilka fina bilder! kul att du fortsätter:)

2012-02-18 @ 16:47:11
Postat av: Natalja

jätetfina bilder :D



skit i vad andra tycker, bloggar gör man ju för sin egna skull :D Även om jag vet hur jävla tråkigt dte kan va att blogga ibland ;)

2012-02-18 @ 20:10:26
URL: http://ltotheove.blogg.se/
Postat av: Maja

Fy vad söta ni är finaste paret jag någonsin sett<3<3<3<3<3<3

sv: tack, de är sådant som gör mig glad!! <3 tack att du tycker de blir verkligen så glad<3<3

2012-02-18 @ 20:38:39
URL: http://trwh.blogg.se/
Postat av: Christel

Vad fint han går :D

2012-02-19 @ 21:37:23
URL: http://ponnylycka.blogg.se/
Postat av: selma

Du är så otroligt fin på honom och man blir peppad till att matcha o skaffa egna snygga outfits när man ser er!

2012-02-20 @ 18:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0