Wincent ~ i was wrong'

Fredrika jag hoppas att det är okej att jag tjuvbloggar,
dock älskar du filmer så jag tror inte du blir sur, hehe ;)

Satt och gjorde en film om Wincent, ponnyn jag red i 3 år innan jag började rida vårvind.
Tyvärr blev jag för lång och trots att jag älskar han så grymt mycket så var jag tvungen att inse sanningen och sluta på honom. Jag ångrar än idag att jag slutade, jag trodde att allt skulle bli lättare med tiden men det har det inte blivit än tyvärr. Här får ni i alla fall en liten film som innehåller 2 minuter och 30 sekunder utav våra 3 år tillsammans



I'm on my knees
Only memories
Are left for me to hold

Don't know how
But I'll get by
Slowly pull myself together

There's no escape
So keep me safe
This feels so unreal

Nothing comes easily
Where do I begin?
Nothing can bring me peace
I've lost everything
I just want to feel your embrace


/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0