Bloggtips

Har inget att blogga om så tänkte tipsa om en blogg jag läser :)

www.majamerlin.blogg.se

Maja, en tjej som jag känner ganska bra. Hon rider på den ridskolan som jag red på förut och det är jätteroligt att läsa om hur det är där nu eftersom det var ett tagsedan som jag slutade där.
Hon rider och tar hand om en jättefin häst på ridskolan som heter Nisse och jag tycker att dem passar jättebra ihop för han är verkligen inte en lätt häst att rida!

Iaf så tycker jag att ni ska läsa denna bloggen! :D
o btw maja jag håller tummarna för dig !


Kommentarer
Postat av: Maja

Aww!!!! FREDRIKA DU ÄR DE GULLIGASTE KORVEN JAG VET! :D <3 ÄLKAR DIIIGG!! PUSS OCH KRAM! <3 :) du är bäst! <3

2012-01-05 @ 19:30:03
URL: http://majamerlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0