Dagen i stallet

När jag kom upp låg det en present från vicki i mitt skåp, lite godis ifrån finland! Tack så mycket! :D


Sedan städade jag lite i mitt skåp och fixade lite med alla schabrak. La dem lite finare iordning och sånt, fotade alla också så det ska ni få se på bild sen ;)

Sedan mockade jag och fixade lite i stallet innan jag tog in Billy. Myste länge med honom i hagen idag och trickade lite oså. Fotade ganska mycket men alla blev inte så jättebra, men några blev bra :)

Det hade börjat mörkna lite lite när jag tog in honom, det var lite halt på vissa ställen så valde att busa lite med honom i hopphagen istället. Alltså från marken. Gick bra tycker jag, det var flera gånger som han faktiskt sprang flera varv på en volt runt mig, då blev jag glad!!! :DDDD
Sedan tricktränade jag lite, gick jättebra idag. Är nöjd.

Fixade klart allting i stallet sen också såklart :)



En bild från idag, kommer flera i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0