Ett perfekt hopp



Minns detta så väl!

Var på sjöis, ett ridläger jag vart på i 4 år och förra året hade jag med Billy! :D
vi hade precis hoppat på gräsbanan, en hel bana med mur, plank osv. Billy var sjukt duktig o hoppade allting ! :')
alla hinder var ca 70-80 cm höga. Ni ser muren bakom, men där är den lägre eftersom en häst vägrade o då la dom ner muren ;)
iallafall så fick vi hoppa lite högre sen, o det var då vi hoopade detta hoppet! Han har jättebra teknik och vi får jättegoa hopp alltid, men detta var helt underbart! Avståndet och allting stämde perfekt när vi kom över liksom, är fortfarande nöjd. Är så glad att min grymma ridlärare fick det på kort, gillar verkligen bilden! Det kanske ni ser på mitt smile ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Håller verkligen med dig, det där hoppet är perfekt! Ni är duktiga! (:

2012-01-31 @ 17:10:22
URL: http://cruelest.blogg.se/
Postat av: Linnéa Hagström

Jaa, jättefint hopp! :)

2012-01-31 @ 18:52:35
Postat av: Emma

Din häst är så jävla fin!

2012-02-01 @ 09:57:50
URL: http://emcioz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0