Godnatt!

Ska upp lite tidigare och rida imorgon, för på dagen sen ska vi på dop (min kusin's barn)
Tror jag rider på morgonen då, och mockar upp boxen och gör det jag hinner och sen åker dit på kvällen o kanske gör klart lite,eftersom jag ändå har insläpp och ska upp då.

Tror jag rider ut med Billy, kanske rider lite intervaller eller kanske rider uppochner till berget några gånger? Får se vad vi gör iallfall, hoppas att det blir bra väder iallafall!

Ska lägga mig och läsa lite nu , hihi. När jag varit sjuk har jag läst hela Britta och Silver serien, om ni hästfolk som läser dethär inte läst dem blir jag besviken? Även fast dem är gamla så är dem sjukt bra! Läser ganska fort så har läst några andra böcker med, tänkte om ni ville ha lite boktips imorgon på hästböcker?




lycka
är att stå vid din sida, i alla väder
genom framgångar och motgångar
genom vänner som sviker, killar som gör slut
genom sömnlösa nätter och deppiga dagar
lyckan i det är att jag alltid har dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0