R.I.P ballerina ♥

Jag tror att den flesta av er har läst om dendär hästen som ramlade ur transporten?

Upptäckte efter ett tag att det var en tjej som jag har lite kontakt med, på DW (en hemsida). Känner henne inte så bra eller så, men har följt hennes blogg och DW och ah, hon och ballerina passade så jäkla bra tillsamans..


tänkt dig att du ska åka på en träning
du är förväntasfull och lastar hästen,
i början är den orolig och går runt lite
men sedan lugnar den sig, och du blir lugn med
när du kommer fram till träningen
finns det ingen häst i transporten
ni åker tillbaka samma väg
och du ser din häst ligga död på vägen
den har ramlat ur transporten i farten.

Hemskt att det ska hända en 13 årig tjej.. :C



En film som någon bevakare gjort till dem, vila i frid.


Kommentarer
Postat av: ebba :)

Vad kul att du är med i dagens blogg, en vinnare dras imorgon :) lycka till!



Vart i 17 gubbar var du idag?:(<3

2012-01-12 @ 18:49:24
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/
Postat av: Nelly

Men shit, jag hade faktiskt aldrig hört om det förr men nu när jag läste detta blev jag tårögd, gu vad hemskt för henne ! :(

2012-01-12 @ 19:06:56
URL: http://litenponniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0