Skööööövde!

Var ju en snabbis med olivia i skövde idag :)

Handlade inte sådär jättemycket, men detta handlade jag:
* tjocktröja med tryck
* hårspray
* hårfärg
* värmespray (till plattång)
* kajal
* födelsedagspresent till ellen
* födelsedagspresent till pappaaaa
* hårsnoddar



färgade ju då håret idag, men blev inte så mycket och var svårt att göra det själv men ingen ville hjälpa mig ikväll så :c

Var ju i stallet en sväng imorse, pysslade lite med billy idag och skrittade ut en sväng med fleecetäcke. Var jättehårt ute när jag red idag så kunde knappt skritta ens på vissa ställen. Men var mysigt ändå :)



jag och olivia en annan dag när vi var i skövde.

Kommentarer
Postat av: Viktoria :)

Jaa, underlaget suger nu!! :(

2012-01-07 @ 23:08:14
URL: http://thiswasmydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0