Utmanad

Jag blev utmanad av www.litenponniii.blogg.se
1
) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
exakt vid denhär tiden? sov antagligen
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
vid den här tiden ? satt vid datorn såklart ^^
3) FEM SNACKS DU GILLAR
Chips
♥ monster, etc redbull, monster osv
♥ Choklad
♥ tuggummi
♥ redbull godis
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
motherlover
♥ skinny love
♥ poison
♥ leviate
♥sagoland
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
köpa en unghäst
♥ köpa en ponny att trickträna
♥ köpa en gård, som jag kunde bo på
♥ köpa en transport, bygga ett ridhus osv på gården
♥ skänka pengar till nån rädda-djuren förening
6) FEM DÅLIGA VANOR:
Äter onyttigt
♥ sitter för mkt vid datorn
♥ ser inget roligt med skolan, försöker inte ens
♥ biter på naglarna
♥ är håröm, så borstar inte håret så ofta (a)
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
rida
♥ Blogga
♥ Sova
♥ redigera filmer och bilder
♥ lyssna på musik
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Äkta skinn/päls!
♥ långklänning
♥ Kött klänning (som lady gaga hade)HAHAHA
♥ höga jeans
♥ typ rosa tröjjor med glitter på osv
9) FEM FAVORITLEKSAKER:
datorn
♥ mobilen
♥ kameran
♥ plattången
♥ tv:n
10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
alla
dem
personerna
som
har
lika
tråkigt
som
jag
^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0