balen 2012

Bästa kvällen i mitt liv!

Började med att vi åkte raggarbil och strögade runt i hjo vilket alla nior gör när dem slutar.
För er som inte vet det så hade jag och min kompis köpt en stor "justin bieber- stand up" som är en justin bieber i riktigt storlek typ.
Så när vi kom där och lastade ur honom så började folk applådera och jubbla (var minst 100 pers) där, haha alla tyckte det var jättekul och älskade det :D
orkar inte skriva kvällen punkt för punkt men jag kan säga er att jag har aldrig dansat såhär mycket! eller sjung heller för den delen. Alla stod och skrek / sjöng på discot och alla dansade tillsamans, knöt många nya band och skrek mig hes. Var så himla roligt när alla bara släppte loss på dansgolvet och verkligen skrev/sjöng.
fick ju betygen också i förmiddags och jag är jättenöjd! fick 10 vg och 4 g = 1000 kr rikare!
kommer sakna alla i 9a otroligt mycket, älskar er alla , mer eller mindre.<3
kommer sakna dig sjukt mycket olivia!
kommer att komma fler bilder tex från balen när folk har skickat bilder.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Kommer sakna dig också så sjukt mycket Fredrika! <3

2012-06-16 @ 13:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0