12. Min favoritgren

Detta är nog den svåraste frågan som någon kan ställa till mig!


Jag älskar hoppning, älskar farten, stämningen och känslan när man flyger över ett hinder i ett perfekt språng. Ska jag vara ärlig, så slår det nog att flyga över ett högt hinder, det slår att göra ett perfekt galoppombyte i dressyren.

Jag tycker dressyr är jätteroligt, det går jättebra i dressyren för mig och billy, det är roligt men ibland kan jag tycka det är lite "tråkigt".
Jag rider mer dressyr än hoppning, jag tror det är därför jag tycker det är roligare med hoppning, det är mer variation för mig liksom.


Men jag skulle aldrig kunna hoppa utan att ridit så mycket dressyr på billy. Dressyren är viktigare än hoppningen, men jag gillar hoppning mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0