2. Varför jag började rida

Jag vet inte riktigt "varför" jag började rida då det var 7-8 årsedan och jag minns inte så mycket.

Men jag har alltid gillat hästar, var ofta ute och kollade på en liten ponny som hette julia och jag tog hand om min gunghäst som om den vore en riktigt häst, haha. Började på ridlekis när jag var jätteliten, tyckte det inte var så jättekul då att rida men jag gillade hästarna :)
Sedan när jag var 8 år anmälde mamma mig till ridskolan och där red jag i nästan 5 år :)



bjuder på en riktigt gammal film från när jag red ett märke på ridskolan, haha ser förjävligt ut ska jag säga, men roligt att ha ändå! :) red min dåvarande favorithäst merlin som jag hopptävlade 4 gånger också, han var underbar men tyvärr är han död nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0