Budgetaffärer?

Har ni också märkt att hööks har blivit som en budgetaffär?


Jag tror ärligtalat att det har blivit kallat så, eftersom dom härmar många produkter. Dom gör kopior, som dock inte blir lika snygga, då tycker folk att om man inte har råd att köpa "orginalet" så kan man köpa en billigare variant på hööks.
Det är ju sant, men jag tycker inte hööks är dåligt. Men jag tycker verkligen inte att sakerna som dem härmar andra med är speciellt fina, visssa saker har dem lyckats med men långt ifrån allt.

Jag tycker det är bra att köpa nödvända saker på hööks. borstar, grimmor , sprayer och salvor. Det jag har köpt där har alltid varit i bra kvalite. Schabraken har faktiskt också varit i bra kvalite, även fast jag inte tycker att så många är snygga, men jag gillar dem jag har! :)
Men pågrund av detdär med kopiorna och alla skriverier om hööks, så ser jag också det som en "budgetaffär" även om jag inte tycker det. Det har blivit lite som ett slangord att tycka det.

Börjes har man ju hört mycket samma saker om. Men dom affärerna är ju bra om man inte vill köpa ett schabrak för 500 kr, men ändå ha ett fint och stilrent schabrak :)

Vad tycker ni är budgetaffärer?



Detta schabraket är ju iallfall - enligt mig - helt underbart snyggt! :D

Kommentarer
Postat av: elin

sv; å tack sötnos, dumed!! :)

2012-03-11 @ 19:26:04
URL: http://eliningemarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0