Dagen i stallet!

Har varit en underbar dag! :D


Cyklade upp till stallet runt 12. När jag kom dit så mockade jag upp Billys box och pysslade i stallet.
Sedan tog jag in Billy och ryktade ett tag, vid kvart i 2 red jag iväg och mötte amanda! :D

Vi red en sväng i långeruder, den tog lite mer än två timmar. Vi red en runda som jag inte direkt ridit hela på förut, utan ammi har visat mig en bit och linnea har visat mig en bit, så kopplade ihop dom till en runda som var jättemysig! :D
Först så red vi ju uppför hela berget, mycket trav och galopp och vi kunde galoppera brevid varandra och det var härligt! sedan blev det lite mer i skogen, in på lite stigar och det var också jättemysigt.

Vi red lite halvt vilse vissa gånger, haha men det gjorde ingenting. Vi fick rida under två vindkraftverk också, har gjort det 1 gång förut och det är ganska coolt faktiskt! Himla stora dom är.

Tillslut kom vi ut på vägen som ledde tillbaka till långerudsbacken, fast från ett annat håll. Där tog vi en underbar galopp, väldigt lång och ganska snabb och hästarna var så duktiga! Billy var verkligen glad och possitiv idag, såå nöjd! :D


Nyfiken Billy ;)

Kommentarer
Postat av: Christel

Sv: Taaack :'3 detsamma!

2012-03-04 @ 21:51:58
URL: http://ponnylycka.blogg.se/
Postat av: Maja

Jätte fina bilder och han är superfin! <3

du har fått honom hur fin som hellst ju! <3 bra jobbat! <333333

2012-03-05 @ 07:16:41
URL: http://trwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0