Design - det viktigaste?

Tycker ni det är viktigt med en bra design?

Jag tycker att det är jätteroligt med en lite speciell och vågad design. Den behöver inte vara avancerad, men den måste vara lätt att hitta i och inte för rörigt. Men det första man kollar på när man går in på en blogg, enligt mig iallafall, är ju designen.

Jag gillar när man gjort designen själv. Men har man inte dom rätta programen, så är det ju svårt och då är det ju bättre att någon annan gör designen.

Jag älskar att göra designer! Det är verkligen jätteroligt.
jag gör designer till andra, när jag har lust. Och på ett villkor - ni måste säga hur ni vill ha den. För jag har inte så bra fantasi när det gäller designer (a)
Jag är ju inte jätteduktig, men jag jag gör gärna designer till andra för att det är kul, det är inget krav på att använda den sen :) Men komentera gärna om ni vill ha en gratis header och säg hur den ska se ut så kanske jag gör en åt dig!


Haha, min allra första headere jag gjorde, någonsin. I ett program som heter photofiltre. Vacker va? or not ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0