Gamla bilder från ridskolan

Haha, hittade lite gamla bilder som är tagna för ca 6 årsedan på ridskolan. Jag är 10-11 år ungefär och hade bara ridit i 1-2 år, så klaga inte på min vackra sits ;)





Jag och brasse på en hopptävling då vi hoppade 50 cm. haha ser ni vad liten jag är?! och blond och fin med ;) Iallafall så hände dethär vid första hindet.....


jag ramlade av (a)



Jag och samantha på en hopplektion. detta var i slutet på år 2006,  var några månader innan jag fyllde 10 år. Minns  att jag skrev i min skoldagbok (som vi skrev i skolan)  (som jag förresten läste för ett tag sedan, gaaaammal!) att jag var jättenöjd över den lektionen för samantha hoppade jättebra och jag hade fått henne att "böja på nacken några gånger" (haha skrev så, jag visste ju inte vad jag gjorde riktigt, bara att jag hade fått beröm över det)  tur att man utvecklas! Lite roligt att samantha står i mitt stall nu lååångt senare för min kompis har köpt henne! Samantha trivs mycket bättre här än på ridskolan :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Haag härligt! :) man märker hutu

r man utvecklas ;) rejält!!<3

2012-03-28 @ 06:44:55
URL: http://trwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0