Lista

Blev inspirerad av vicki att göra en lista så här kommer en som jag ska försöka följa :)


1. En bild på favorit hästen
2. Varför jag började rida
3. Favorit bilder jag har tagit
4. Favorit bild på mig när jag rider
5. Min största rädsla inom ridsporten
6. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
7. 10 saker du inte visste om mig
8. En låt som påminner om en häst du älskar
9. Min högsta dröm
10. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
11. En bild som gör dig lycklig
12. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad
13. En bild jag aldrig publicerat förut
14. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
15. Något jag vill göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0