Min älskade häst<3 - bildbomb

Idag har Billy varit såå duktig! :D


Har inte gjort något speciellt, fotade lite i sommarhagen, släppte honom så han fick springa vilket han uppskattade väldigt mycket. Han var busig och glad hih. Blev inga kanon bilder men dom blev helt okej, roligt att ha lite bilder iallafall!

Sedan myste jag med Billy jättelänge, satt ner och han stod och sov precis brevid mig och ibland hade han mulen i mitt hår och gosade. Han blåste i mitt ansikte och var helt underbar. Är verkligen inte bortskämd med sånt när det gäller billy, han kan vara ganska vag på sånt ibland.

Han stod helt lös så, även fast det stod en hink med pellets 10 meter bort och det var hästar som gick förbi. Han var så lugn och go, var så himla glad över att han valde att stå och sova hos mig istället för att gå iväg! :')

Älskar dig Billy.<3




Vad tycker ni om bilderna?

Kommentarer
Postat av: ammi

underbara bilder fulla av glädje och frihet! Vilken lycklig häst,han är så läcker din Billy.

kram Ammi

2012-03-05 @ 20:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0