TBR

Satt och kikade lite på youtube och hittade denhär:




Några knattar som rider på min förra ridskola, dock är inte jag med på filmen.
Men gud vad man känner igen sig i detdär, när man var 8-9 år och var tvungen att få sin älsklingshäst annars ville man inte rida :') Minns första gången jag hoppade också, det var på dendär vita hästen som är med på filmen, min 4:e ridlektion (jag kom in i en grupp som ridit ett tag när jag började rida).
Min första favorithäst var Brasse, fuxen på filmen. Den bruna lilla hästen som hoppar först på filmen - cheeky, var jag skötare på ett tag med. Sedan bytte jag favorit till den isabellfärgade haflingern på filmen. De sista åren hade jag en häst som heter Arragon som favorit, en svart häst. Red honom grymt mycket för ingen annan ville ha honom, han var underbar men nu är han tyvärr avlivad :(

Nä, lite saknar jag ridskolan iallafall. Fast efter 6 år på ridskolan så kände jag att jag inte utvecklades där så mycket mer, men mysigt var det allt! ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hihi de är mina goa polare som rider, Emmy på Merlin och Molly på Lilleman. Världens finaste tjejer ;)

2012-03-26 @ 18:42:26
URL: http://cruelest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0